Technologie pomagają przetrwać i rozwinąć biznes

11 projektów — przeanalizowane i zestawione pod kątem celów i problemów, które pomogliśmy rozwiązać przy pomocy stworzonych technologii informatycznych – narzędzi i systemów IT. 

1.Jak pomagamy na co dzień naszym klientom?

Cele projektów

Przedstawione CELE to te, które były najczęściej wyznaczane nam przez klientów. W niektórych projektach było ich nawet kilka. My rekomendujemy, aby określać jeden główny cel, to porządkuje pracę nad projektem. Pozostałe cele były raczej opisem funkcjonalności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania rozwiązania – z punktu widzenia klienta.  

Podczas realizacji takich projektów zazwyczaj wyłaniają się nowe pomysły i możliwości, które wpływają na finalny wygląd i funkcjonalność narzędzia. To od klienta i budżetu zależy, czy są one wdrażane czy pomijane lub pozostawione do przyszłego poszerzania funkcjonalności narzędzia.  Zawsze klient może do nich wrócić i zdecydować o ich rozwoju. Narzędzia czy systemy tworzone przez nas, nie są rozwiązaniami „zamkniętymi”, których nie dałoby się ulepszyć. To ich główna zaleta i przewaga nad rozwiązaniami „pudełkowymi”. 

  • Stworzenie systemu sprawnej obsługi klienta hurtowego integrując / wykorzystując już zastane i używane narzędzia / technologie IT 
  • Stworzenie sprawnie działającego e-commerce wykorzystującego dwa sklepy internetowe. Integracje z innymi platformami zakupowymi oraz wdrożenie jednego systemu ERP zarządzającego całym biznesem 
  • Stworzenie elastycznego systemu automatyzującego proces tworzenia i badania ankiet 
  • Stworzenie pierwszego w Polsce e-sądu polubownego skracającego czas postepowań i ich koszty 
  • Zmniejszenie kosztu obsługi klienta hurtowego przy jednoczesnym wzroście poziomu zamówień
  • Stworzenie prostej i skutecznej aplikacji importowania danych z innych systemów finansowo-księgowych do Comarch ERP Optima 
  • Usprawnienie procesu zamawiania i komunikacji online z klientami oraz własnymi punktami sprzedaży 
  • Zastąpienie głównej strony www kompletnym rozwiązaniem do obsługi sektora B2C i B2B 
  • Podniesienie wydajności sklepu internetowego celem obsłużenia rosnącego asortymentu produktowego 
  • Stworzenie systemu sprawnej obsługi klienta hurtowego i detalicznego integrując go z systemem HERMES 
  • Wdrożenie rozwiązania informatycznego porządkującego codzienną pracę ADO 

Problemy klienta

Problemów, z którymi mierzą się klienci, jest sporo. Dlatego umieściliśmy niektóre z nich. Problemy zostały rozwiązane przy pomocy własnych narzędzi takich jak platforma B2B i B2C, e-sklep, wykorzystanie silnika Magento 2/platformy Magento, e-sąd, e-rezerwacje, BPM – narzędzie do przepływu danych oraz technologii, oraz systemów naszego partnera tj. Comarch ERP Optima, Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL. Pozostałe technologie przez nas wykorzystane wymieniliśmy w kolejnym podpunkcie 2.

  • Jak zwiększyć zadowolenie klienta hurtowego – jak zautomatyzować proces zamówień hurtowych? 
  • Jak osiągnąć pełną kontrolę nad stanami magazynowymi i logistyką – jak podnieść poziom obsługi klienta? 
  • Jak skrócić czas dotarcia do oferty i jej konkretnych towarów – poprawna prezentacja oferty na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu? 
  • Jak uprościć proces rezerwacji i dokonywania opłat – jak uelastycznić komunikację z uczestnikami wycieczek? 
  • Jakie wprowadzić funkcjonalności do e-sklepy, aby podnieść satysfakcję klienta indywidualnego i zmniejszyć porzucanie koszyka? 
  • Jaki wdrożyć system do zarzadzania e-commerce, by mieć pełną kontrolę nad sanami magazynowymi i procesem wysyłek towarów do klientów? 
  • Czy da się wszystkie specyficzne i niezbędne elementy procesu ankietowania zamknąć w jednym systemie? Czy jest gotowy system, który da się odpowiednio skonfigurować? Czy lepiej stworzyć własne dedykowane narzędzie?  
  • Jak usprawnić procedurę i ją zaprogramować, aby ostateczny wyrok w sprawie trwał 3 tygodnie od wniesienia pozwu i był 20 razy szybsz niż w sądzie powszechnym? Czy jest możliwe składanie wniosków za pomocą aplikacji mobilnej oraz przesyłanie za jej pomocą zgromadzonych dowodów? – dotyczy pierwszego e-sądu polubownego dla przedsiębiorców w Polsce. 
  • Jak przyspieszyć proces składania zamówień i go zautomatyzować oraz mieć szybki wgląd w historię zamówień nawet z domu? 
  • Jak odciążyć pracowników od ciągłej ręcznej analizy i sprawdzania stanów magazynowych oraz danych klientów, do których jest wysyłany towar? 
  • Jak prosto i szybko przenieść wiele danych z różnych systemów do jednego, który usprawni procesy księgowe i ograniczy lub wyeliminuje błędy ludzkie? – to rozwiązanie dla biur rachunkowych. 
  • Jak obniżyć koszty pracy przy jednoczesnym wzroście efektywności obsługi klientów?  
  • Jak usprawnić komunikacje pomiędzy biurem firmy i jej punktami sprzedaży z pominięciem kontaktów telefonicznych przy zamówieniach? 
  • Jak usprawnić proces dokonywania samodzielnego kompletowania tortu (dekoracja, masa itd.) i jego zamówienia (zapłaty online) przez klienta z określeniem dokładnego terminu dostawy i miejsca? Jak zautomatyzować proces powiadamiania klienta o zrealizowanym zamówieniu? 
  • Jak przyspieszyć powolne działanie sklepy internetowego i zwiększyć przejrzystość interfejsu? 
  • Jak zintegrować wiele serwisów (detalicznych sklepów internetowych) w jeden system do obsługi klienta biznesowego? 
  • Jak usprawnić proces zakupów wykorzystujący kupony rabatowe w tym kupony okolicznościowe? 
  • Jak usprawnić przegląd wszystkich procesów, procedur dotyczących zarządzania, jak i przetwarzania danych osobowych pod kątem organizacyjnym oraz strukturalnym? 
  • Jak szybko aktualizować i udostępniać szkolenia (RODO) innym franczyzobiorcom oraz weryfikować ich stan realizacji?  

2. Jakie technologie informatyczne wykorzystujemy do budowy e-rozwiązań?

Wykorzystane przy analizowanych projektach, z pominięciem tych wymienionych w

  • Język programowania: PHP, JavaScript, ASP.NET 
  • Rozszerzenie biblioteki: Survey, VUE.JS  
  • Bazy danych PostgreSQL, MySQL (phpMyAdmin) 
  • Frameworki: Laravel, NET Framework, Entity Framework, .Net Core 
  • Pozostałe: Swagger, CSS, Xamarin Forms, Rest Web Service 
  • Integracja: allegro.pl, domodi.pl, allani.pl, ceneo.pl, opineo.pl, criteo.pl 
  • Płatności: PayU, TPay, Logistyka: INPOST i DHL 

3. Faktyczne rozwiązania problemów klienta – TO powinno Cię to zainteresować!

Odpowiadając na to pytanie, możemy sprowadzić wszystko do 3 głównych punktów: 

  • Skrócenie czasu realizacji zadań związanych z zamówieniem, sprzedażą i obsługą klienta 
  • Automatyzacja (cyfryzacja) wielu czynności, której do tej pory były wykonywane analogowo lub półautomatycznie w wielu miejscach. Przenoszenie pracy, procesów i narzędzi do postaci online  
  • Integracja różnych źródeł danych do jednego miejsca, które jest centrum zarzadzania, analizy i przetwarzania informacji 

4. Dlaczego warto zadać nam PYTANIE  może masz ich więcej?

Po pierwsze jak już udało Ci się zauważyć nasze projekty, które są przenoszone do konkretnego rozwiązania, pozwoliły nam pozyskać ogromną wiedzę i doświadczenie. Po drugie nasza przygoda z technologiami informatycznymi zaczęła się już 1966 roku. Więc to zobowiązuje nas do udzielania konkretnych i merytorycznych odpowiedzi. Poza tym  to nasz powszedni chleb w codziennej pracy i na sam koniec – to powinno Cię przekonać – do każdego projektu/klienta podchodzimy indywidualnie. To oznacza, że znając problemy klienta, dobieramy tak puzzle technologiczne, aby powstało dokładnie takie rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby prowadzonego biznesu. Zawsze możemy wdrożone Ci rozwiązanie po prostu rozszerzyć i doposażyć w nowe funkcjonalności.  

Zadaj nam pytania, które Cię ostatnio nurtują, lub na które szukasz odpowiedzi.  

Kontakt do specjalisty
https://aplikacjededykowane.zetorzeszow.pl/

5. Podsumowanie

Aby ucyfrowić swoją firmę lub jej cześć skorzystaj z: 

  • Usługi budowy własnego e-sklepu – sprzedaż dla klienta indywidualnego 
  • Usługi budowy platformy B2B – sprzedaż hurtowa online pomiędzy przedsiębiorstwami 
  • Usługi budowy dedykowanego systemu obsługi klienta – np. systemu obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej czy serwisu sprzętu itd. 
  • Usługi rozwoju posiadanego oprogramowania czy systemu ERP, którego dostępne funkcjonalności nie rozwiązują Twoich obecnych problemów. Bo Twój biznes jest niszowy lub nietypowy 

Obecnie jesteśmy w trakcie ciekawych wdrożeń, które pomagają w cyfryzacji różnych obszarów związanych ze sprzedażą i obsługą klienta — zarówno klienta biznesowego, jak i indywidualnego. Skoro inni je wdrażają, Tobie też z pewnością pomogą. Zapraszamy do kontaktu.