SERWIS SPRZĘTU

Co oferujemy?

Zapewniamy najbardziej optymalne i szybkie rozwiązania problemów, ze względu na dostęp do całej gamy narzędzi i oprogramowania diagnostycznego. Posiadamy autoryzację serwisową takich firm jak: KYOCERA, DEVELOP, XEROX, NTT, LENOVO.  Autoryzacje fiskalne: Elzab, Posnet, Emar, Innova,  Sharp

 

W zakresie serwisu oferujemy naszym klientom pakiet usług handlowo-serwisowych:

  • drukarek laserowych,
  • atramentowych,
  • igłowych,
  • sprzętu komputerowego,
  • notebooków,
  • kas fiskalnych,
  • central telefonicznych,
  • bramofonów,
  • sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.

 

Zakres serwisu dotyczy:

  • rozbudowy sprzętu,
  • diagnostyki,
  • wystawiania opinii serwisowych,
  • napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • konserwacji, jak i napraw (instalacji, reinstalacji) systemów komputerowych.

 

serwis
  • W celu utrzymania ciągłości pracy posiadanej infrastruktury sprzętowej proponujemy również usługi profilaktyki. Oferujemy wykonywanie okresowych przeglądów sprzętu obejmujących swoim zakresem diagnostykę, konserwację, testowanie.

  • Proponujemy dla Państwa firmy rozwiązanie kompleksowej obsługi firmy w zakresie serwisu i konserwacji sprzętu informatycznego. Oferujemy możliwość podpisania umowy serwisowej. Umożliwi to m.in. zagwarantowanie Państwu określonego czasu reakcji, możliwość podstawiania sprzętu zamiennego czy zryczałtowanej opłaty za dojazd i usługi. Dodatkowy atut to możliwość telefonicznej konsultacji z serwisantem (hot line).

  • Jesteśmy autoryzowanym partnerem serwisowym dla produktów: 

    • Laptopów serii Think (nie dotyczy serii IdeaPad)
    • Komputerów stacjonarnych serii Think

    W przypadku przyjmowania sprzętu do naprawy klient zobowiązany jest do:

    • dostarczenia wypełnionej karty gwarancyjnej
    • dostarczenia dowodu zakupu
    • podania adresu e-mail (na ten adres może przyjść ankieta badająca zadowolenie klienta) W przypadku gdy klient nie chce podać
      lub nie posiada takiego adresu należy to odnotować.

     UWAGA:

    Nie prowadzimy serwisu serwerów, laptopów i PC serii Idea (najczęściej seria ta posiada żółte karty gwarancyjne). W tym przypadku klient ma gwarancję Door to Door – na karcie gwarancyjnej podany jest numer telefonu infolinii 0 800 702 062.

KONTAKT

37-700, Przemyśl, ul. Asnyka 4
Dostawcą TV w firmie jest SGT S.A.